Dostawa - Spedycja

Wysyłka towaru jest realizowana za pośrednictwem Firmy DB Schenker.

Przesyłki są dostarczane następnego dnia roboczego po otrzymaniu potwierdzenia wysłania, pomiędzy godziną 9.00 a 16.00.

W przypadku nieobecności adresata, kurier zostawia awizo. Aby odebrać paczkę należy się z Nim skontaktować.

W związku z powyższym prosimy o podawanie adresu dostawy, pod którym w podanych godzinach będzie można dowieźć przesyłkę.

Przy zakupach na kwotę powyżej 200 zł sklep wysyła towar GRATIS.

Cena wysyłki - 25 zł

Wszystkie paczki są ubezpieczone do wartości przesyłki.

Lokalizacje paczki można sprawdzić pod tym adresem.

Należy wpisać numer listu przewozowego w pole na dole strony.

Reklamacja uszkodzonej zawartości przesyłki:

  • ewentualne uszkodzenia zawartości przesyłki powstałe podczas dostawy należy niezwłoczne zgłosić pracownikowi dolceluce.pl w formie pisemnej (e-mail) wraz z fotografią uszkodzonych elementów, po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji w odpowiedzi zostanie przesłana informacja na temat dalszego postępowania reklamacyjnego
  • procedurę reklamacyjną dotyczącą uszkodzenia w dostawie w imieniu Kupującego przeprowadzi Sprzedający - ELMAX Sp. z o.o. Sp. k.. Kupujący będzie zobowiązany tylko do przekazania kurierowi "raportu szkody DB Schenker", który zostanie dostarczony przez sprzedającego - ELMAX Sp. z o.o. Sp. k..  Przedstawiciel firmy kurierskiej DB Schenker skontaktuje się wcześniej w celu ustalenia terminu odbioru "raportu szkody DB Schenker". Termin składania reklamacji na uszkodzenie zawartości przesyłki przez kupującego wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki, reklamacje złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane. Firma ELMAX Sp. z o.o. Sp. k. nie może przesunąć tego terminu pod żadną przyczyną.

Zapisz

Zapisz

Sklep internetowy Shoper.pl