Reklamacje i zwroty

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki pod warunkiem, że:

 

  1. towar nie został sprowadzony na indywidualne zamówienie
  2. towar nie jest uszkodzony
  3. towar nie nosi śladów eksploatacji i pozostaje w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji.

 

 Konsument, który w tym terminie zgłosił zamiar odstąpienia od umowy, zobowiązany jest do odesłania zwracanego towaru na swój koszt. W przypadku uszkodzenia opakowania Sprzedający potrąca 15% wartości zamówienia na poczet zakupu opakowania oraz kosztów z tym związanych; koszty dostarczenia oraz odpowiedzialność za uszkodzenia w czasie transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Kupujący

Do odsyłanego towaru należy dołączyć:

- podpisane i wypełnione oświadczenie o odstąpieniu

Zwrot płatności Klientowi nastąpi w terminie do 14 dni, od dnia otrzymania oświadczenia o zwrocie towaru w formie wskazanej przez klienta. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania przedmiotu zwrotu.

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań prosimy o kontakt pocztą elektroniczną sklep@dolceluce.pl lub pod telefonem 081 xxx xx xx, xxx xxx xxx.

Reklamacje


Dokonując zakupu w naszym sklepie dolceluce.pl uzyskujesz, Drogi Kliencie, prawo do składania reklamacji. Jako poważna firma z wieloletnim stażem na rynku sprzedaży oświetlenia gwarantujemy Ci pełnię praw. I tak w naszym sklepie obowiązują następujące zasady:

  • warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie oryginału dowodu zakupu towaru
  • wadliwy towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie
  • w przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, a jeśli będzie to nie możliwe sklep zwróci klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne dostępne w sklepie produkty
  • reklamacje  rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego przesyłki z reklamowanym towarem
  • uwaga! zdjęcia mogą nie oddawać idealnie wyglądu produktu. Za drobne rozbieżności pomiędzy zdjęciami a wyglądem rzeczywistym sklep nie odpowiada i w/w różnice nie mogą być podstawą do reklamacji
  • w przypadku lamp z kruszców naturalnych (sól, kamień, drewno) mogą występować przerosty, przebarwienia, różnice w odcieniach, które także nie stanowią podstawy do reklamacji
  • ewentualne uszkodzenia zawartości przesyłki powstałe podczas dostawy należy niezwłoczne zgłosić pracownikowi dolceluce.pl w formie pisemnej (e-mail) wraz z fotografią uszkodzonych elementów, po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji w odpowiedzi zostanie przesłana informacja na temat dalszego postępowania reklamacyjnego
  • procedurę reklamacyjną dotyczącą uszkodzenia w dostawie w imieniu Kupującego przeprowadzi Sprzedający - ELMAX Sp. z o.o. Sp. k., kupujący będzie zobowiązany tylko do przekazania kurierowi "raportu szkody DB Schenker", który zostanie dostarczony przez sprzedającego - ELMAX Sp. z o.o. Sp. k..  Przedstawiciel firmy kurierskiej DB Schenker skontaktuje się wcześniej w celu ustalenia terminu odbioru "raportu szkody DB Schenker". Termin składania reklamacji na uszkodzenie zawartości przesyłki przez kupującego wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki,  reklamacje złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane. Firma ELMAX Sp. z o.o. Sp. k. nie może przesunąć tego terminu pod żadną przyczyną
 

Zapisz

Sklep internetowy Shoper.pl