Zamówienia

Zamówienia na towary oferowane w sklepie przyjmowane są za pomocą systemu zamówień na stronie internetowej, w formie e-mail  i są uważane za wiążące.

Wszystkie zamówienia rozliczane są w PLN. Jakiekolwiek zwroty będą dokonywane w tej samej walucie.

Formularze zamówień powinny być prawidłowo wypełnione dlatego też w razie wątpliwości przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest potwierdzane telefonicznie lub E-mail. Zamówienia od Klientów którzy dokonywali już u Nas zakupów będą potwierdzane wyłącznie poczta E-mail. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.30, w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.

W razie potrzeby, Nasi konsultanci z przyjemnością pomogą Państwu, dokonać zmian w zamówieniu. Zmiany w zamówieniu można wprowadzać w ciągu 60 minut po jego złożeniu.

W przypadku gdy firma ELMAX Sp. z o.o. Sp. k. - Dolceluce.pl nie jest w stanie zrealizować zamówienia, zwróci klientowi pełną wartość zamówienia. W przypadku płatności kartą kredytową lub przelewem bankowym pieniądze będą zwracane bezpośrednio na rachunek klienta za pomocą przelewu bankowego. W przypadku płatności realizowanych gotówką lub przekazem pocztowym zwroty będą dokonywane za pomocą przelewu bankowego.

Dostawy lamp realizowane są przez firmę kurierską DB Schenker. Po złożeniu zamówienia ELMAX Sp. z o.o. Sp. k. - Dolceluce przekazuje numer przesyłki oraz kontakt do kuriera DB Schenker. ELMAX Sp. z o.o. Sp. k..

Firma ELMAX Sp. z o.o. Sp. k. zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.W przypadku większych zamówień firma ELMAX Sp. z o.o. Sp. k. zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach jednak koszt przesyłki będzie policzony tylko raz. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego (kurier posiada odpowiednie druki).

Zamówiony towar wysyłany jest ubezpieczoną przesyłką kurierską maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od daty wpłynięcia środków na konto firmy najczęściej na drugi dzień, chyba że przy produkcie na stronach sklepu podany był inny termin dostawy. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest natychmiast informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

Wraz z przesyłką dostarczana jest dostępna dokumentacja oraz oryginał dokumentu zakupu - rachunek lub faktura VAT, a potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz pozostałe dane przesyłamy w formie elektronicznej.

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Zapisz

Sklep internetowy Shoper.pl